Silvestr a Nový rok za námi..

02.01.2010 01:41

Tak.. A je to konečně za námi.. Dnes bychom měli být všichni už odpočatí, plný sil.. I přesto, že já se teprve do postele chystám, nebrání mi nic v tom udělat malé ohlédnutí na webu..xD

Za minulý rok se toho stalo hodně.. Tak třeba byl založen tento web..xD Teď z hlavy netuším, kdy přesně to bylo.. Ale myslím že nějak v dubnu nebo květnu?? Nejsem si jistá..xD Pak taky byla napsána a na silva dokončena jedna povídka => Together forever.. Prostřídalo se tu i hodně hlaviček..xD Mám v plánu je sem všechny dát..xDxD

A jelikož je ten Nový rok, přijde s ním i plno novýho na webu.. Třeba nové ankety, nový vzhled, nově získané informace, doplnění do rubrik,.. No je toho hodně.. Pak bych taky chtěla stihnout napsat Novus vita, ale zatím zájem o zveřejnění není, takže si budu psát jen tak pro radost..xDxD

No a pak je v plánu protřídění SB.. I když to dělám nerada, budu to muset udělat.. Některé blogy (weby) neexistujou.. A je mi docela blbý vůči ostatním je tam mít.. Některé spíše přesunu jen do oblíbených stránek.. No uvidím, jak to vykoumám.. Přijde mi prostě divný dělat takový ty zápisy a pak to roztřizovat skupin jako top, elita, atd.. Některé "SB" mám radši, rozumím si s nima.. Píšem si a tak.. Ale, že by měli být nějaká elita?? Jej, s tím na mě nechoďte.. Od toho tu přece nejsem..xD

Věřili byste tomu, že lze si najít opravdu výborný kamarády přes internet?? Já jsem s tím nikdy neměla dobré zkušenosti - prakticky skoro žádný.. Ale teď?? Poznala jsem tolik úžasný lidí.. A to je neznám osobně.. (U většiny bych to brala..xoP..) Ale dost keců o mě.. Radši budu končit.. Stejně to nikdo nečte..xDxD

Jo a konec jedné ankety.. Už tu byla dlouho.. Bude nová - nejdřív ji budu muset vymyslet..

Kolikrát denně navštívíte tyto stránky??

1x.. to stačí
(5)

2x-3x.. mám tu to rád/a
(7)

4x-6x.. prostě to tu žeru!!
(2)

nepočítaně..xDxD
(0)

0%Celkový počet hlasů: 14

Všem zúčastněným moc děkuju!!!

Mějte se krásně, páá Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Silvestr a Nový rok za námi..

Datum: 02.01.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Super!

Wow, pěkně jsi to shrnula, jsem tu jen na skok, na veřejko přece jen asi nepůjdu, páč je mi blbě :o( alespon si dodělám učení :-( Nebo spíše tedy začnu :oD No, já spím vždycky kolem deseti hodin a stále se mi to zdá málo. Nerada vždycky vstávám, páč miluju spánek. Mimo to ;o) s těmi přáteli souhlasím. Vždyt ty víš :oD Takže se nemusím opakovat. Mě ještě čeká taky napsat shrnutí na blog, ale není čas, tak snad příští víkend. Čeká mě toho ještě spousta, ale jsem děsně líná a dlouho mi to trvá. No nic, musím valit na ájinu :oD a další úkoly.

—————