Nový kabát webu

28.02.2010 13:03

Čauky..

Zítra začne nový měsíc, a já se rozhodla web "převléknout". Už mě ta zima začíná lézt opravdu krkem. A ještě aby tu bylo zimní design?? No tak to by na mě už bylo hodně. Už aby bylo teplo. A jelikož za necelý měsíc začne jaro, vše jsem sladila do zelené. Určitě jste si všimli i nové hlavičky. Alici s Jasperem vystřídala Rosalie s Emmettem. Doufám, že se Vám líbí. Možná že na duben bude zase nová. Ale musím popřemýšlet, kdo by tam tak mohl být. Pokud máte nějaké přání, napište. Třeba se mi to bude líbit a něco vytvořím.xDxD

Pak ještě jedna mini novinka. Dala jsem si tu práci a trochu to tu pozměnila. No pozměnila. Spíš jsem přesunula odkazy na SB jinam. Pokud Vás milá SB zajímá, jak si u mě stojíte, mrkněte ZDE. Napsala jsem tam svůj názor na Vás.

To bude pro dnešek asi vše. Možná tu dnes přibude 3. kapitola Novus vita, protože už mám napsané tři a půl stránky ve wordu kapitoly 4. Ještě uvidím, kdy to dopíšu.

bye Gabča

—————

Zpět


Nový kabát webu

Datum: 05.03.2010

Vložil: Lucka

Titulek: =)

Hmm... zelená... tu já rád :).

—————

Datum: 28.02.2010

Vložil: mil01

Titulek: HUraaa

Jupiiii Ja sem chodim obden nakukovat, jestli nepribyla nova kapitolka k Novus vita. A prave nova tvaricka me nakopla, ze snad nejakej dilek pribude. Se vazne hodne tesim. :-)
Jinak design super jarni barvicky krasne k sobe sedi!! A obrazky no me se obsazeni ve Stmivani proste nelibi jedinej kdo sedi do mejch predstav je Bella a Jakob a mozna Aleice. Jinak temer nikdo. Proste jsem vic cteci nadsenec. :-)

—————

Datum: 28.02.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: :-)

Už jsem to četla. Jinak ted se hodlám dooost rozepsat, doufám, že máš čas, protože jsem tě už nezastihla. Ach ten tatka, má svůj počítač a musel mi to tu zabrat. Design se ti povedl, naprosto skvělé barvy. Stejně tak hlavička a popis webu ;o) Dala sis i tu práci s SBénkami, což je dost vyčerpávající, ale zajímavý a super. Že neuhádneš, o čem se mi zdálo? :oD Bohužel nevím, jestli tě tu stihnu, musím uklízet, učit se a připravit se na to úterý (zkulturnit :-( ) Těším se, až zase na icq poznáme. Až tu budeš, chtěla bych se tě zase poptat na pár věcí ohledně webu ;o) pokud budeš tak hodná, beruško :-* Nezměnila jsi i barvu okrajů stránky? Fakt tenhle design je nejlepší :-* Nedá se to vyjádřit slovy, jak se mi líbí.

—————