Novus vita - informace

20.02.2010 17:57

Rozhodla jsem se, že Vám nějak přiblížím, jak to bude s touto povídkou. Dlouho jsem nepřidala žádnou kapitolu. A je mi to opravdu líto. Ale nějak nemám v poslední době čas na psaní. No a když nějaký najdu, tak bohužel mám takový menší zásek. Prostě se nedokážu vyjádřit. Je to se mnou v poslední době hrozný..xDxD

No a jak to udělám s pokračováním?? Jak jistě víte, bude to příběh na pokračování. V hlavě mám takovou kostru, podle které bych se chtěla řídit. Ale znám se, takže se může stát, že se tam přihodí něco, co nechci. Záleží to na mé náladě. Takže se mi stává, že to prostě několikrát přepisuju. Nakonec s tím nejsem stejně spokojená. Ale snažím se. Opravdu. Z toho plyne, že kapitoly budou přibývat pouze tehdy, když napíšu další kapitolu. Nebo se budu blížit ke konci. Momentálně mám 3. kapitolu dopsanou a 4. kapitola se píše. Jsem ale na úplném začátku. V nejbližší době (dneska a zítra) bych ji chtěla dopsat. No uvidím, jestli se rozepíšu.

Doufám, že si budete i nadále číst tuto povídku. Snad se Vám líbí. Byla bych moc vděčná, kdybyste se vyjádřili k tomuto článku. Jak se Vám povídka líbí? Co byste na ní změnili? Máte nějaké dotazy ohledně děje? Je Vám něco nejasné?

Těším se na Vaše dotazy a názory...

bye Gabča

—————

Zpět


Novus vita - informace

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.