NEW SB!!!xo)

23.07.2009 10:36

Možná to pro Vás nic neznamená, ale pro nás ano..poslední dobou jsme se 4x spřátelily.. Jsou to velice nádherné weby/blogy..xoP Nás to moc moc moc těšííí.. Pokud máte zájem, tak neváhejte a napište.. Rády se dál spřátelíme..xoP

No a pokud Vás zajímá kdo to je, tak naleznete jména v rubrice Spřátelené blogy..

Jinak jsou to:

Ive a Markét - báječnej webííík o Twilight..Mají tam úžasný novinky a tááák..prostě supéééééééér web!!!

Adrianga- též super blogíííík..Píše nádhernou povídku..xoP úpa z ní slintáme!!!!xo*

Dara - dokonalý blogííííík..NTEC je naprosto dokonalá povídka..xo* samozřejmě ostatní sou taky božský, ale tahle nejvíííc!!!

Alcienellë - toe nejnovější SB..Blogííík má nádherný..takže doporučujume se na něj juknout..xoP

Pokud byste se na ně chtěli juknout, tak stačí kliknout na jejich jména..xoP

—————

Zpět


Diskusní téma: NEW SB!!!xo)

Datum: 16.08.2009

Vložil: Ell

Titulek: Odpověď na nabídklu na spřátelení

Dostala jsem nabídku od Gabči, že bychom mohly spřátelit. Nemám nic proti, teda jestli netrváte na podle mě nesmyslných podmínkách typu: musíš náš blog navštívit tolikrát do týdne a musíš napsat tolik komentářů za týden, atd. Ani žádné diplomy nedělám.
Takže můžu si vás přidat? Můj blog: www.blog-ell.blog.cz

—————

Datum: 28.07.2009

Vložil: Ell :)

Titulek: Ahoji

No jen chci říct, že mě ty odkazy nefungujou. Jo a kdybyste si chtěli přečíst nějakou novou povídku, můžete zavítalt na můj blog, kde právě jednu píšu. Popř. budu ráda za komenty. https://blog-ell.blog.cz/

—————

Datum: 02.08.2009

Vložil: Péťa a Gabča..xoP

Titulek: Re: Ahoji

Ouu..tak to se mooooc moooc omlouváme za vznikliu chybu..samozřejmě ji napravíme..xo)

—————

Datum: 25.07.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Ty též

Ty máš taky skvělej blogís ;o) Jinak máš pravdu, ten vyhledavač je k sežrání x-D

—————

Datum: 23.07.2009

Vložil: Nessa

Titulek: :o)

Všechny jsem prošla a musím říct,že blogy mají nádherný.Začetla jsem se do povídek jak u Dary,tak i u Adriangy.Určitě je budu navštěvovat.:o)

—————