Kontrola SB

03.01.2010 13:27

Čauky všichni..

Jak už jsem psala, chtělo by to menší "přerozdělení a kontrolu" našich spřátelených blogů a webů.. Moc si všech vážíme, ale jelikož jsou některé ne zrovna nefunkční, ale spíš pozastavené.. A to i přesto, že to nemají nějak označené.. Bohužel netušíme, jestli neskončili, tak proč na ně mít odkaz..

Proto píšu tento článek.. Uděláme menší kontrolu SB.. 1. týden bude jen tento článek.. Pokud nebudou odezvy, každého navštívím a zanecháme komentář.. V něm se dozvíte, jestli chcete být SB.. Když nebudete chtít, napište nám to.. Pokud někdo nebude chtít být náš spřátelený blog (web), nebude nám to vadit.. My si Váš odkaz necháme, a budete bráni jako oblíbená stránka..

Takže do diskuze pod článekm se hlašte.. A nenechávejte to na poslední chvíli.. Děkuju za Váš čas.. páá Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Kontrola SB

Datum: 30.01.2010

Vložil: the-twillight-saga

Titulek: jj

ahoojkii jasně takže se zapisuju
the-twillight-saga.blog.cz

—————

Datum: 21.01.2010

Vložil: Izzy Mary

Titulek: :-D

hhtp://holky-pisou.blog.cz
My se taky zapisujeme :-D

—————

Datum: 13.01.2010

Vložil: Lenča

Titulek: Nechte si mě!!

Moc mě to mrzí, ale vůbec nic nestíhám a pořád někde lítám. Blog jsem nepozastavila a chtěla bych být dále vaším spřáteleným blogem :-)

—————

Datum: 11.01.2010

Vložil: Ell

Titulek: SB

Ell
www.blog-ell.blog.cz

Moc často tu z časových důvodů nechodím, ale občas zaskočím, takže bych byla ráda, kdybyste si mě ponechali jako spřátelenou blogařku :D

—————

Datum: 11.01.2010

Vložil: Adrianga

Titulek: Sb

Adrianga
www.adriangapovidky.blog.cz
Ahojky, určitě moc chci být Sb :)) Omlouvám se za moje absence :D Ale už myslím, že se rozjíždím. Právě jsem vložila článek na blog, tak se můžeš podívat..:)Snad vás to potěší jako mně :)

—————

Datum: 10.01.2010

Vložil: Clair

Titulek: SB

1.Clair
2.www.cleirdelune.cz
3. chcem byť naďalej SB-ško! ;)

—————

Datum: 08.01.2010

Vložil: the-twillight-saga.blog.cz

Titulek: SB

the-twillight-saga
the-twillight-saga.blog.cz
a jasně chci zůstat SB

—————

Datum: 08.01.2010

Vložil: Janča a Nikčus♫ • your affs :)

Titulek: :-)

Janča a Nikčus♫
www.jntwilight.blog.cz
Jistě chceme být vaše sbéčka máte super blog

—————

Datum: 06.01.2010

Vložil: claire

Titulek: SB

Ahoj psala si at se zapíšu sem.Takže bych ráda byla vaše SB.VÁS UŽ MÁM V PŘÁTELENÝCH BLOGÁCH.https://twilightinfo.pise.cz/

—————

Datum: 06.01.2010

Vložil: Jane SB

Titulek: jj

Jane
www.EdwardBellaForever.blog.cz
chii býýt! :))

—————