Billy Burke v seriálu

14.02.2010 11:29

Nedávno jsem začala sledovat seriál Fringe. Včera jsem shlédla 8.díl první série a koho tam nevidím?? V roli agenta je Billy Burke.. Doslova jsem zírala.. Málem jsem ho ani nepoznala.. Jen hlas mi někoho připomínal.. A pak mi to došlo.. Pro ty, kdo netuší, Billy Burke hraje v Twilight Charlieho Swana, otce Belly..

Co je vlastně Fringe??

Seriál Fringe (v doslovném překladu Krajní meze) je už čtvrtým společným projektem J.J.Abramse (Alias, Lost) a producenta a scénaristy Alexa Kurtzmana (Alias, Mission Impossible III, Star Trek).

Postavy

Celý děj našeho seriálu začíná pádem letadla, na jehož palubě nastane podivná nehoda, při které zemřou všichni cestující. Do případu je zapojena agentka FBI Olivia Dunhamová, která však odhaluje, že do tohoto zvláštního případu jsou zapojeni také lidé z vyšších vládních míst.

V seriálu, mezi jehož autory se kromě Abramse řadí třeba i scénáristé filmu Transformers, budeme prozkoumávat hranici mezi vědou a fikcí, mezi nepředstavitelným a realitou či mezi možným a zcela nemožným. Agentka Olivia Dunham (Anna Torv), dr. Walter Bishop (John Noble) a jeho syn Peter Bishop (Joshua Jackson), to je jen zlomek z těch, kteří společně s námi budou odhalovat věci, které jsou pro dnešní svět nemyslitelné.

Pokud Vás seriál zaujal, můžete ho sledovat na Nova Cinema. Teprve poběží 3. díl.. Jestli máte rádi záhady, je tento seriál dělaná přímo pro Vás.. Já osobně jsem na to nikdy nebyla, ale u tohohle sem nalepená furt.. Je to fakt mazec.. Občas, dobře skoro pořád, je to nechutný.. Teda aspoň ten první a šestý díl mě zbavil chuti k jídlu..xDxD

bey Gabča

zdroj

—————

Zpět


Diskusní téma: Billy Burke v seriálu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.