500 náštěv!!!.. WOW!!

29.08.2009 17:15

Nemůžu tomu uvěřit.. 500 náštěv!! je to vůbec možný?? já prostě čumím..xDxD

Rozhodla jsem se, že nebudu psát každých 100 náštěv, ale příště bych napsala až 1000.. teda pokud se toho dočkám.. jestli to půjde takhle dál, tak ano..!!!

Byla bych moc vděčná, kdyby to šlo takhle i dál.. ani nevíte, jak mě těší, když necháte komentář.. hned se mi zvedne nálada..a to i když je to kritika..xDxD.. (To sem už možná psala..xDxD)

Takže eště jednou DĚKUJEME ZA VAŠI CTĚNOU NÁŠTĚVU!!!

 Adiós amigos..!!

—————

Zpět


Diskusní téma: 500 náštěv!!!.. WOW!!

Datum: 29.08.2009

Vložil: Ell

Titulek: ...

Gabča: Tak jo, du tě potěšit. Chtěla jsem se zeptat, jak je to s tvojí spolu blogařkou (nebo jak to navat). Pokud dobře vidím, tak tu přidáváš články jen ty. A když už vás mám v SBčkách, tak mě to prostě jen zajímá :D.

—————

Datum: 29.08.2009

Vložil: Gabča

Titulek: Re: ...

Odpovězeno na tvém blogu..xo)

—————