400 návštěv!!! WOW!!!

23.08.2009 11:06

Pááááááánííííí..!!! Já mám tak vobrovitááááánskou radost!!! 400 návštěv..vím moc to zrovna není, ale i tak mě to strašně moc těšíííí...nečekala sem to..za tak krátkou dobu..moc Vám všem děkuju, že na tyto stránky chodíte a líbí se Vám tu.. pokud ne, tak bych byla velice ráda, kdybyste všelijaké připomínky napsali do určené diskuze.. a já nebo Péťa se Vám pokusíme vyhovět.. Takže ještě jednou DĚKUJEME!!! a doufáme, že i nadále nás budete navštěvovat..

xoxo Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: 400 návštěv!!! WOW!!!

Datum: 23.08.2009

Vložil: Gabča..xo*

Titulek: xo)

Jééé..moc moc moc děkuji..jsem strašně ráda, že se vám tu holky líbí..úplně mě to vyrazilo dech..!!xo)
hodně mě těší vaše komentáře..ani nevíte jak moc si jich vážím..sice komentářů není moc, ale vždy mi zvednou náladu a u povídky mě ženou dál..takže DĚKUJU!!!<33

—————

Datum: 23.08.2009

Vložil: Nessa

Titulek: gratuluji!

Přidávám se a gratuluji. Tyto stránky navštěvuji velice ráda. Moc se mi tu líbí Tvá povídka Gabčo. A plno dalšího je tu skvělého. Takže ještě jednou, gratuluji!:o)

—————

Datum: 23.08.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Gratuluju!

Navštěvovat budu denně a několikrát, neboj. :D Mě se jen tak nezbavíš :D Jinak gratuluju!!!

—————