A další fotky ze Zatmění

14.02.2010 21:48

Tak jo.. Málem jsem měla kolaps.. Ode dneška si snad zamiluju Valentýna.. To prostě není možný.. Už jsou zveřejněny další fotky ze Zatmění.. Opět dvojice Bella a Edward.. Ale tyhle jsou taky naprosto luxusní.. To není možný.. Jsou fakt super.. MLČ!! Já vím, koho ty moje bláboly zajímají.. Mlčíííím.. A řeknu jediné.. Kochejte se stejně jako já..xDxD

Bella a Edward na louce..

Bella a Edward na posteli..

Bella a Edward v pokoji..

Možná to přijde jenom mě, ale říkám si.. Že podle fotek bude Nessie na světě o něco dřív než by měla..xDxD Dobře no, špatný pokud o vtip..xDxD

bye Gabča

zdroj

—————

Zpět


A další fotky ze Zatmění

Datum: 13.04.2010

Vložil: smajlíííííííček

Titulek: :)

ona se nejmenuje nessie.... ale renesme

—————

Datum: 13.04.2010

Vložil: smajlíííííííček

Titulek: :)

ona se nejmenuje nessie.... ale renesme

—————

Datum: 27.02.2010

Vložil: Janča sbéééčko

Titulek: Užasnýýý

Bella se tak usmívá no je to prostě užasný ... :-)

—————

Datum: 14.02.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Sluší jim to

Vypadá to tak, že Nessie zvládnou ve trojce :oD Tolik fotek, ještě ted to rozdýchávám. Ted budu přilepená k monitoru a očekávat další fotky :oD

—————